Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke er lei...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så mange som klager over at de ikke vil gå gravide lenger, og prøver ut det ene etter det andre for å få fortgang på ting. Jeg syns det er gøy jeg! Vil egentlig ikke at det skal ta slutt så fort (16 dager igjen til termin).

Må jolegge til at jeg ikke er en av de som har masse energi og får gjort så mye heller. Har vært sykemeldt siden slutten av november, og klarer ikke å gå så mye pga stramme muskler i bekkenet, så må gå til fysio. Så blir mest tv-titting og smurfing på nett (kan jo bli kjedelig i lengda), men allikevel...

Er det bare meg eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blitt skikkelig lei enda.. Har storkost meg i hele svangerskapet :) Ble sykemeldt rundt juletider. Driver egen butikk, så jeg er jo innom der, og har endel papirabreid selv om jeg ikke kan jobbe, så tiden går jo..

Men nå har bekkenet begynnt å plage meg endel, og har begynnt å svimle litt.. Så nå har jeg begynnt å se fram til fødselen :) Gleder meg mer og mer til å se det lille underet som har ligget og kavet inni magen min :)

Har begynnt å få litt maserier innimellom, og heier på dem når de kommer. Men jeg har ikke tenkt å gjøre noe for å "prøve å starte fødselen før tiden".. Er ikke "drittlei", bare i begynnelsesstaiet på "lei" :)

Har 17 dager igjen :)

Skrevet

Jeg er absolutt ikke lei. HAr hatt et fin-fint svangerskap og gruer meg nesten litt til at magen skal forsvinne. Men, jeg er utålmodig og stresset av å vente på at det plutselig skal skje. Jeg vil jo gjerne hilse på jenta mi, men jeg aner ikke hva jeg går til med tanke på fødselen. Litt skremmende..9 dager igjen...

Så, jeg er langt fra lei, men derimot veldig utålmodig :)

Skrevet

Hei, jeg var heller ikke lei før termindatoen var passert. Syntes det var helt greit å gå der og vente, liksom:-)

Men så fort jeg kom over den magiske dato, ble det helt annerledes. Ikke for å gjøre dere deprimert, altså... Men det var plutselig ikke så gøy å vente lenger...

Før termin motiverte jeg meg til at fødselen kaaaaanskje kunne skje når som helst og fokuserte på ulike løsninger til det.

Nå prøver jeg bare å motivere meg til at det kan ta minst en uke til, innen jeg får ungen min ut... Det betyr at jeg har ventet fødsel når som helst i fire uker sammenhengende, og det tar på psykisk, enten man vil det eller ikke :-(

Skrevet

Kan ikke si at jeg er lei, men det begynner å bli noe tungt (19 dager til termin). Bare en så enkel ting som å ta på seg sokker og knyte skolissene...Men- lei er jeg ikke. Begynner mentalt å innstille meg på fødsel, det har jeg ikke hatt tid til før nå pga jobb. Og når jeg tenker på at det er så kort tid igjen, da blir jeg nesten litt redd, og det er vemodig. Er mitt tredje barn, og muligens det siste. Men- det skal nå bli spennende å se hvem det er som kommer ut, da....

Skrevet

Hei

Dette er mitt 3. barn. Og jeg har kommet 1 dag over termin naa. Har ikke begynt og vente ordentlig. Syns bara at tida flyr og tenker som saa at hvis det tar 2 uker til saa er jo det ingenting! Sluttet og jobbe for 2 uker siden og nyter det og ha "fri". Men jeg skal ikke benekte at jeg tenker oftere paa at naa kan det skje naar som helst og leter etter tegn. Begge de to andre kom 3 dager för termin saa jeg har aldri gaatt saa lenge.......... Er i god form og kommer meg ut daglig til og besöke folk, sjoppe, styre med ungene, drar paa kino o.s.v. Men man er jo endel tröttere enn ellers.

Det som faar man til og begynne og vente er mere alle som ringer og sender SMS: "Er det noe paa gang? Hva skjer? Er du ikke lei av og vente". Men de vil jo bare være hyggelige.

Syns det er mange her inne som begynner og "vente" veldig tidlig. Men det er klart at for noen er slutten mye tyngre enn for andre........ Jeg syns det er greit og vente ogsaa da som vaaren nærmer seg...........mere göy og faa barn da :) Mere sol og varme!

Skrevet

Jeg begynner å bli lei.. har 34 dager igjen.. eller det vil si at jeg er mer utålmodig og gleder meg så sinnsykt at deet nesten er irriterende.. Dessuten er jeg nok lei på grunn av at jeg synes det er tungt å være i praksis nå og vil bare at det skal bli overstått så jeg kan kose meg resten av tida.... Så både ja og nei på det spørsmålet:)

Skrevet

Jeg er ikke lei! Har vært mye dårlig og det er først de siste ukene at formen har begynt å bedre seg. Nå er jeg bare trøtt og sliten og har en del kynnere, så det er jo ingenting! Jobber 60% og det holder lenge (31 uker på vei bare, da). Gleder meg over alt livet i magen og synes det er moro når det er fest der inne (hver kveld). Skulle nesten tro det var fler der ;-)

Skrevet

Eg e i superform....har vært det hele tia og har ikke LOV føle eg å være lei ! Utålmodig og nyskjerrig (vet ik kjønn)...JA, men ikke direkte lei.

Men eg føle veldig på meg at det blir overtid....så eg e innstilt på det og da kommer eg vel ikke til drittlei stadiet enda ....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...