Gå til innhold

Noen som har blitt gravid ved innsetting av 2 celle delt egg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt inn to egg som var 2 delt på dag 3. Skulle vært 4 delt.

Dette er vårt 3 og antageligvis siste private forsøk. Det blir dyrt i lengden.. - så dette er mitt siste håp...

Legen sa at de kan faktisk utvikle seg og man kan bli gravid, men er det noen her som har opplevd det selv?

Tør ikke glede meg over å være ruger, for dette er akkurat som forrige gang, da de satt inn 6 delt som skulle vært 8 delt...

Sukk....

Trenger noen solskinns historier. Jeg har hørt noen - men er det noen her som har erfaring å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ikke mist motet. Jeg har blitt gravid 2 ganger og begge gangene var det med todelte egg.Det ble dessverre ingen babyer da det endte med exu. Det har ingenting med eggenes kvalitet å gjøre, men defekt eggleder. Ifølge legen jeg har snakket med så kan noen egg være litt trege i starten men være bra for det.

Så det er absolutt håp.

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

ønsker deg lykke til :)

har lest flere historier om jenter som blir gravid med 2delte,så det hadde jeg ikke brydd meg om hvis jeg var deg :0)

jeg har hatt 3 forsøk og hver gang har de satt inn "perfekte" egg som de kalte det,men jeg har ikke blitt gravid med noen av dem,så jeg har ikke helt troen på at det til syvende og sist har noe og si..

klem

Skrevet

Tusen takk for gode ord!

Jeg føler av og til at dette kommer til å gå bra.. :-) I alle fall en vil feste seg.. - men samtidig er jeg livredd for å glede meg for mye - fallet vil bli så stort...

Men jeg kan jo ikke annet enn å vente... :-) Progestan'en har i allefall begynt å virke ... kjenner det i brystene :-)

Jeg har også satt inn 4 delt egg tidligere, og ble gravid, - men mistet i uke 6..

Ønsker dere masse lykke til også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...