Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det er MEGET lenge siden jeg var aktiv på disse sider før, men nå er jeg så nære på å tro på at jeg endelig har lykkes at jeg har fått litt mot på det igjen.

Jeg leste tråden din og synes selvfølgelig historien din er forferdelig trist. Jeg fikk ikke helt tak i hva det er som Riksen ikke kan gjøre som eventuelt kan hjelpe deg. Men likevel hadde jeg lyst til å nevne at jeg selv har fått behandling i DK, og fikk ganske mange egg ut. I DK fikk jeg mulighet til å donerer noen av de bort til noen som kanskje har det som deg?

Det var en utrolig deilig følelse å kunne bidra med noe som muligens kan gjøre noen så glad. Jeg vet jo hvor mye den hjelpen vi har fått har betydd for oss.

Danmark har nylig omgjort loven slik at også kvinner som ikke selv er i IVF behandling kan få lov å donere bort egg, så utbudet av egg er ved å bli større - og det betyr at ventetiden vil gå ned.

Men det er selvfølgelig drit dyrt! Lurt med en tenkepause. Men orker du og kan finne pengene er håpet der fortsatt. Jeg kan gjerne vise til en klinikk som muligens kan hjelpe i DK.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for hyggelig innspill:-)

Ja, vi vet at ED er en mulighet. Men det er også dyrt, lang ventetid - og ingen resultat garantert. Og så blir jeg så fortvilet over at Riksen ikke kan finne ut hva som er "rart" med mine egg. Tror jeg kommer til å bli sprø hvis jeg aldri får svar på dette...

Lykke til med rugingen!

:-)

Skrevet

Ta en tlf til jon Hausken. Han er en av de fremste i Europa - og kan i allefall kanskje svare deg? Anna - som er biokjemikeren der er utrolig dyktig og full av informasjon. Det er bare å spørre om å få snakke med dem :-)

www.ivfhausken.no

Klem fra meg... og lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...