Gå til innhold

#Skravletråd for Ullensakerjentene#


#tutta 26#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tjo ho! Tok meg en tur inn hit i kveld jeg.,.Så artig at mange fra ullensaker har lyst å være med på BIM treff etter påsken da;) Ellers da,hvordan er formen?? Jeg har det greit nok egentlig,faktisk bitte litt midre trøtt for tiden....;) Skal til legen neste uke,¨å

det skal bli,bra få sjekket at alt er som det skal være å sånn... Gleder meg så immari til å¨bli kjent med gravide fra jessheim\ullensaker assa!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaaaaaallllllllllllooooooooooooooooooooooo???????????

hvor er alle fra Ullensaker\Jessheim i kveld??

 

Skravlesjuk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!Lurte nesten litt på om denna tråden hadde dødd jeg...Veldig lite aktivitet her.Men godt at noen titter innom:)Jeg er 9 uker i dag og er fortsatt like trøtt om dagen.Dessuten må jeg spise hele tiden(det vil si hver andre time...)ellers blir jeg så uggen.Føler at jeg spiser hele tiden!Hvis jeg skal bort et eller annet sted så må jeg liksom forsikre meg om at det er mat i nærheten:)Ellers så skal jeg til legen 29 mars og etter dette så har vi vel egentlig bestemt oss for å fortelle nyheten til alle vi kjenner.Foreløpig er det bare foreldrene våre og søsknene våre som vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,nei vi kan jo ikke la den dø ut da ;;))) jeg får ikke vært her så ofte jeg,pga at vi ikke har internett hjemme,,..men det får vi ganske snart;)heldigvis-...Så jeg må passe på å bruke nettet når vi er hos svigers... Jeg skal til legen neste uke jeg,,.. Etter det besøket skal vi fortelle det til resten av familien og venner;)) Da er det liksom litt "tryggere" å si det til folk;)

hva jobber du med forresten?? Jeg er omsorgsarbeider jeg,jobber på et sykehjem på Jessheim...

jasså spise hele tiden????heheh...... fått dilla på noe spes eller?????Nå den siste uka har jeg bare måttet ha kefir i kjøleskapet jeg....hehe....Mye rare lyster;) Gleder meg masse til BIM treff jeg!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi må holde tråden våres oppe:)Blir digg for dere å få internett da.Jeg har jobbet i barnehage,utdannet som fagarbeider i barne og ungdomsarbeiderfaget.Men sa opp jobben min fordi sjefen ble helt psykopat.Så nå for tiden er jeg arb.ledig.Passer jo ikke så bra når man venter barn men det må jo bare gå:)Har egentlig ikke dilla på noe spesielt.Kefir er veldig godt på honni korn i stedet for melk,har du prøvd det noen gang?Jeg er kjempespent på BIM treffet vårt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja blir kjempe digg å få internett hjemme ja;))... Så kjipt da med en sjef som er psykopat da....Herregud...Mye sjuke folk assa!! men men... Kefir og honnikorn???? Hmmmm.....Nja skeptisk på den jeg!!! :\ Syns det er best med litt sukker på og noen ganger med litt brød oppi!.....

Ja tenk så spennende når vi skal ha BIM treff ja;) Artig at at det er så mange fra ullensaker\jessheim som vil være med og da!!

vel vel.... Nå skal vi tusle hjemover vi,så jeg vet ikkke riktig når jeg er å treffe her neste gang,..,Men blir nok ikke så kjempe lenge til!! Enn så lenge! Kos deg med magen og ta vare på deg selv:))

 

 

Klemz fra tessa og tessaliten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!Kefir og honnikorn er dritgodt!Brød oppi klarer jeg helt fint å styre unna:)Kos deg med magen du også så snakkes vi her inne igjen snart!Skal kose meg med å henge opp tøy jeg,BLÆH....!Hadet så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halo:) her er jeg.. håpet på å flytte til jessheim jeg.

men ser ut til at d blir nannestad på meg gitt.. men er mye på jessheim da.. vært å sett på lelighet i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!! nå er jeg en tur på nett.! Er det noe liv her i kveld???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...