Gå til innhold

NYTT førstegangstreff 30+, 28. mars

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner godt at det må være helt forferdelig. Vi hadde også en slik periode, men den gikk heldigvis over etter ca ti dager. Synes du skal bli med jeg. I værste fall, er det jo bare å dra etter en liten stund hvis det blir for ille. Husker jeg spurte min mor hva jeg skulle gjøre dersom hun bare skrek når vi skulle bort en tur. Da sa min kloke mor at: Det gjør da ingen ting. Det er jo det babyer ofte gjør. :-) Og det er jo sant! Ingen som vil reagere på det av oss. Dessuten har vi jo eget rom.

Tar gjerne banen sammen med deg ja. Vi sender melding!

Samsyn; utrolig bra hvis du også blir med!

Gleder meg til å treffe alle igjen, og spesielt de nye små nurkene som er blitt en del av gjengen!

vi får mest sannsynlig ny bil i morgen, og om kjøreturen med den går bra og jeg føler meg trygg på å kjøre den alene så skal dere ikke se bort fra at jeg og Camilla også dukker opp for en liten stund :-)

Håper jeg tør å kjøre den nye bilen da hehe

Hjelper også helt klart at vi har eget rom så de små kan skrike om de føler for det :-)

Så knall at vi blir så mange på onsdag! Sebastian har lurt på når alle disse jentebabyene han har sett bilder av skal dukke opp:)

De siste dagene tror jeg forresten knøttemann har forvekslet 3 års trassen med 3 måneders trassen så det kan bli livat fra oss også, men det kan jo ha gått over innen den tid, ting snur seg på dagen her i huset;)

See u:)

Annonse

Da har vi vært hos legen og Mia har visst kolikk. Jaja, det er bare å bite tenna sammen og tenke at hvor enn ille vi synes skrikinga er så er det tusen ganger verre for henne. Hun har så vondt når det står på stakkars :-/

Men vi kommer i morgen uansett. Har akkurat kommet hjem fra 2 timers lang trilletur, følte oss litt modige i solskinnet :-)

Jeg melder meg nå "kanskje" på. Skal til jordmor klokka 11, men hvis alt er ok burde jeg rekke å være der til rundt 12.

Hvis jeg ikke kommer, klarer dere nok å gjette hva jeg driver med...:-)

Da får dere kose dere. Det ser jo ut som om det blir fristende å sitte ute!

Blir koslig å treffe alle igjen i morgen. Ikke minst å treffe de små nurkene. Måken; ikke for å være uhøflig altså, men jeg håper du ikke kommer i morgen :) at du heller er på sykehuset :)

Sender over litt fødestøv og gode tanker ********************************************************************************************************************************************************************

Sees i morgen.

Melder meg av treffet jeg. Er ikke så tøff at jeg tør komme etter vannavgang i natt. Sitter bare her hjemme og venter på at det skal begynne å gjøre vondt. Blir vel bursdag på lilleknøttet innen fredag da..

Vi får heller prøve å komme neste gang.

Annonse

Tusen takk for superkoselig treff i dag. Var jo bare helt supert å være på DS Louise!!

Tro det eller ei...Camilla er våken enda!!! Helledussen, hun har jo vært våken siden halv elleve bare avbrutt av to korte soveturer i bilen.

Tror hun fikk masse inntrykk på trefffet og er helt gira hehe...hun så jo Sebastian :-)

Takk for i dag, det var supert å treffe alle igjen :-)

Jeg var litt stressa pga kolikken til Mia, men nå som alle har skjønt at det er løgn fra ende til annen så må jeg finne på noe annet hehe ;-)

Mia var faktisk stille helt til neste mating, da ble det litt magevondt, men nå har hun sovnet igjen. Det er lov å håpe at det går over før de berømte 3 månedene. Om alt skal gå så bra som i dag har jeg jo ingenting å bekymre meg over!

Hyggelig å treffe alle babyene og alle magene :-)

Veldig artig å møte alle de små! Og alledere andre også!

Sanasol, jeg vet om flere som har gått til kiropraktor med barn som har kolikk, og at de ble bedre, så hvis ingenting annet fungerer er det kanskje noe å prøve... hvis ikke alt var løgn da...;-)

Hei.

Synes mia var helt gull jeg. Godt for deg at hun var rolig og så får vi håpe det er forbigående.

Superkoselig med treff i dag og vi gleder oss til neste alt.

måken---lykke til... håper vi ser deg neste gang.

ha en fin uke alle sammen

Hei alle sammen:)

Morsomt å se alle de fine magene igjen, og ikke minst alle de små og ikke fullt så små jentebabyene! Sebastian synes dette var det beste treffet så langt;)

Gleder meg allerede til neste treff. Masse lykke til til dere som venter knøtt-ut-av-magen innen den tid!:)

Store klemmer fra Sebastian & Ellen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...