Gå til innhold

NYTT førstegangstreff 30+, 28. mars

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for veldig hyggelig treff i dag. For min del var nok dette (forhåpentligvis) siste treff som gravid.

Tar ikke sjansen på å melde meg på neste treff, selv om det høres helt

supert ut med DS Louise og bruleé.

Kommer sterkere tilbake senere, men ønsker dere på forhånd et koselig treff!!

Annonse

Fikk ikke sjangs til å gå fra jobben i går. Men 28 mars har jeg gått ut i permisjon, så da melder jeg meg på. Jeg har nå gått glipp av mange porsjoner med fødeis, så jeg regner med det ikke skjer noe før tiden :-):-)

- Seier og Glede

- *jente 070407 høygravid*

- Sanasol & Mia

- Bellen & Sebastian

- Rødtopp75

- kasr

- Linda o Amanda

- Linerla 72 "høygravid"

Høres moro ut med nytt sted, og ikke minst utemulighetene hvis det er fint vær.

Jeg tør imidlertid ikke melde meg på ennå, da jeg har termin tre dager før treffet. Hvis jeg blir gående på overtid, og formen er god, så kommer jeg nok, men jeg håper jo at jeg har født eller er på Ullevål på de tider.

Jeg håper at vi klarer å ta oss en tur, det er jo kun 10 minutter hjemmefra..... Benedicte har jo veldig lyst til å hilse på flere av sine venner....( det var bra at morsfølelsen ikke stemte, jeg trodde nemlig at jeg skulle få en gutt og da hadde navnet vært Sebastian og dette kunne jo skapt forrvirring...guttenavnet var bestemt for leeeeeeenge siden.....)

Seier og Glede

- Sanasol & Mia

- Bellen & Sebastian

- Rødtopp75

- kasr

- Linda o Amanda

- Linerla 72 "høygravid"

- Endelig spire i magen og Benedicte

Annonse

Så moro at dere tar dere en tur! Nå blir det en del nurk med denne gangen. De har jo faktisk vært med alle gangene, men de hadde liksom ikke stemmerett der de lå i magene våre og fikk sukkersjokk av all isen :-)

Vi gleder oss til å treffe alle!

Vil bare dytte litt på denne slik at vi ikke glemmer det :)

Kasr og jeg har tenkt oss på pascal på aker brygge kl. 13 i morgen tors 22. mars. De som har lyst og anledning er hjertelig velkommen til å joine oss.

Ha en fin kveld. Kanskje vi får en eller to nye verdensborgere blant jentene i kveld. Spennende.

Ja, da er det straks treff igjen jenter! Denne gangen skal jeg driste meg til å ta med lille Maja og komme jeg også. Gleder meg!

-Seier og Glede

- Sanasol & Mia

- Bellen & Sebastian

- Rødtopp75

- kasr

- Linda o Amanda

- Linerla 72 "høygravid"

- Endelig spire og benedicte

- eple - fødeklar

-Tussi og Maja

åååå har så lyst til å komme på treffet jeg også...men får se om jeg tør hehe. Får ny bil på tirsdag og det kan jo fort bli litt skummelt hehe

Har sagt til mannen min at det er treff men at jeg er forferdelig usikker. Får nesten bare ta det som det kommer og se det ann på onsdag....mulig vi får besøk også så vi får se.

Gleder meg uansett til å treffe alle igjen og med alle de nye medlemmene våre :-)

Så om jeg ikke ser dere nå til onsdag så får dere kose dere glugg i hjel :-)

Er enda ikke helt sikker på om jeg kommer, men setter meg opp allikevel. Håper virkelig jeg får kommet, hadde vært veldig kjekt å se alle de små knøttene.

-Seier og Glede

- Sanasol & Mia

- Bellen & Sebastian

- Rødtopp75

- kasr

- Linda o Amanda

- Linerla 72 "høygravid"

- Endelig spire og benedicte

- eple - fødeklar

-Tussi og Maja

- Aprilsmurfen

Jeg er utrolig usikker på om jeg tør å dra, Mia har skriketokter som ikke ligner grisen for tida. Vi tror hun har kolikk, skal til legen i morgen så da vet vi nok mer etterpå.

Om vi drar så må jeg nok forberede dere på at det kan bli noen utrøstelige hyl, det er ikke moro å høre på for andre sikkert...det hjelper at vi har eget rom da. Men jeg har så utrolig lyst til å dra...! Kjenner at vi nok trenger å komme oss ut mer enn bare daglig trilletur og en gang må vi jo begynne. Håper bare magevondten kommer seint på dagen så hun får litt rolig tid. Og at ikke minst jeg får det hehe. I natt sovna hun oppå pappa'n sin som også sovna og der lå de i nesten 7 timer uavbrutt. Hurra for et lite lysglimt :-)

Om vi drar så treffes vi på banen Tussi? Sender deg melding jeg :-)

Tåler nok å høre litt skriking, ja! Vi som har født er vel vant til det nå, og dere andre kan jo få en liten prøve på hvordan fremtiden kanskje blir...

Slitsomt når de små har vondt! Håper det snart blir bedre for din lille jente, Sanasol! Amanda hadde vondt i magen døgnet rundt de første 5 ukene før tarmene modnet litt, og jeg sluttet å spise alt mulig... så det blir nok bedre etter hvert. Men det er fryktelig slitsomt før det "snur".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...