Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt rier siden kl 20.00 i går. Varierer mellom 10-7 min. De ble kraftigere i natt.

Hadde blødninger i dag tidlig, ringte føden.

Hun ba meg ringe igjen hvis det ble mer blod.

Noen fler som har opplevd det samme? Er så usikker på når jeg evt. bør dra på sykehuset for å sjekke.

Lurer på om knøttet spiller meg et puss og at dette er falske rier?? (kjenner liv i knøttet)

Er det slik at dere først drar når smertene blir uutholdelig?

Dette er min 8 dag på overtid. (førstegangsfødende, hehe, vanskelig å forstå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk beskjed om å reise når det var 10min i mellom riene, men det er kanskje fordi det er et lite stykke å kjøre (?). Vi har 4mil på vei det kan bli laaaange køer. Tror jeg ville ringt å spurt om å få komme inn hvis jeg var deg:)

Skrevet

jeg reiste inn til føden sst når det var 3-4 min mellom riene, det var da de begynte å gjøre vondt. kom inn på sykehuset med 3cm åpning. hadde da gått med modningsrier i 15 timer. de begynte med 7 min mellom og blødning på morgenen. har du hatt blødning så er det garantert tid for deg ja! lykke til!!! føler med deg;)

Skrevet

Takk for svar.. Riene fortstter jevnt og trutt ennå, småvonde. Nå gikk slimproppen også. =) Har sendt samboer ut for å kjøpe litt kinamat. Så reiser vi antagligvis en tur til a-hus litt utpå kvelden tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...