Enannen Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvor fort kan de gi svar. Det er jo fredag og jeg synes ventetiden for å få svar har vært lang nok. Jeg klarer ikke å vente til etter helgen - må jo også vite om jeg skal fortsette med crinone? Det er bare første (IVF) forsøk, men jeg har ikke fått mens, som jeg vanligvis får veldig tidlig og jeg har alle mulige symptomer som jeg aldrig har hatt før! Trøtt, kvalm, mensmurring uten mens (i 5dager!!!), store ømme bryster osv... PS. ja, jeg vet at jeg kan ta en hjemmetest, men føler meg først helt sikker på alt når det er bekreftet med blodprøve...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Synes alt dette høres veldig lovende ut jeg Mor-k. Vanlig urinprøve får du jo svar på med en gang hos legen, men hcg kan vel ta litt tid... Et døgn kanskje? Kan du ikke ta hcg på klinikken du har fått behandling? Lykke til !
Enannen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Hei, Jeg har fått behandling i DK, så det kan jeg desverre ikke. Jeg får vel nøye meg med urinprøven inn til videre - altså i morgen - jeg skal ikke teste før!!! Tusen takk for svar
Enannen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 Ja, da har jeg vært hos legen - de kan ikke gi svar før på tirsdag!! Men hjemme venter vanlig g-test! Nå gleder jeg meg! Har så stor tro på det at det er skummelt. Hvis den blir negativ tror jeg rett og slett jeg kommer til å negte å tro på det! Ikk spesielt sundt, når man tenker på hvor mange forsøk på å bli gravid vi har vært igjennom og hvor mange ganger vi er blitt skuffet. - Men jeg har aldrig gått mer en to dager over 12 dager etter eggløsning - aldrig! og nå er det 5 dager siden det var dag 12!
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Oj, så spennende! Synes du høres veldig gravid ut jeg:) Du må oppdatere oss med en gang du har tatt testen! Lykke til! Krysser alt for at testen blir positiv
Aguin Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Spennende !! Hold oss oppdatert. Vi håper det beste for deg !!
Enannen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er gravid! Streken var svak, men jeg klarte nesten ikke få ut noe urin, så det er ikke så rart. Men er det ikke det de sier: "en strek er en strek"??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 YES ! En strek er en strek ! Gratulerer mor-k ! Dette må føles så utrolig godt ! Lykke til videre med svangerskapet !
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Så herlig da! Gratulerer så masse!!! =) Lykke til videre med svangerskapet!
♣jolanta♣ Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Dette var gode nyheter!!! Gratulerer og masse lykke til videre. Klem fra
Flippa m Frida Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så masse med full klaff Og takk for håp Lykke til videre på ferden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå