Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på overtidsvurdering på Rikshospitalet - og hvis ja, hvor lenge over termin måtte dere vente før dere ble vurdert.

Jeg hadde termin for 2 dager siden, skal til jordmor 1 uke etter termin. Hun vil da bestille overtidsvurdering hvis det ikke hadde skjedd noe innen da, men hun gjorde meg oppmerksom på at det var sykehuset som vurdere når jeg fikk time ut i fra termin.

Jeg har ikke så veldig lyst til å vente så lenge.......Dessuten hadde jeg mens-termin 1 uke FØR ul-termin.....

Jeg er takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel på overtidskontroll innen 14 dager over UL terminen ville jeg tro. Og ikke klag på mensterminen din da;) Hadde menstermin 6. mars og UL-termin er 31. mars;)

Skrevet

Jeg kjenner en som fikk overtidsvurdering etter en uke på Riksen. Men hun sa hun maste masse på jordmor, da.... Håper ikke de er kjipe der!

Skrevet

Ups.....jeg som trodde 1 uke forskyvning av termin var mye.....beklager.

Lykke til - håper baby'n din kommer et sted mellom dine to datoer.

Skrevet

Jeg var hos jordmor dagen etter termin - hun ringte da Riksen og bestilte overtidstime 6 dager over. Ikke problematisk i det hele tatt. Hvis jordmoren din ikke vil - ring selv Riksen - jeg har gjort det også jeg! Legen strippet forøvrig og babyen kom dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...