*Marilyn* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 er det noen her inne som har blitt gravid ved hjelp av babycomp? er veldig interessert i denne. men vil gjerne høre om erfaringer før eventuell anskaffelse.
Kris. Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ja jeg ble gravid mens jeg brukte babycomp. Ble fort gravid med første mann, men med nummer to drøyde det litt...kjøpte derfor baby compen. Den brukte noen måneder for å bli kjent med kroppen min. Etter jeg hadde brukt den en stund sendte jeg den inn og fikk utskrift og analyse. Jeg hadde veldig ujevn temp etter eggløsning noe som kan tyde på progesteron svikt. Kjøpte en krem jeg smørte meg med og ble gravid etter to måneder. Dette hadde jeg ikke fått vite om jeg kke kjøpte denne maskinen.. Jeg fant også ut at jeg hadde senere eggløsning enn vanlig. Har solgt min, ellers skulle du gjerne fått kjøpt den. Prøv å finn den en brukt, de er jo svine dyre. Lykek til;)
*Marilyn* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 tusen takk for svar! =) ja jeg har nå funnet en som jeg skal kjøpe... heldigrisen du med stor mage! ;D lykke til med fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå