Gå til innhold

Termin om 9 dager og ikke hatt en eneste kynner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har heller ikke sett noe til den berømte slimproppen. Kan dette være en indikasjon på at fødselen er milevis unna, eller er det fortsatt håp om å føde nær termin selv uten å ha mistet både slimpropp eller å ha kjent hva en kynner er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg skulle ha første viste ikke jeg heller hva kynnere var, ikke før riene kom, da forsto jeg at jeg hadde hatt kynnere;)

Skrevet

ER SÅ ENIG!!! Jeg har også ni dager til termin i dag og kan ikke si jeg ser et eneste tegn på at noe skjer med det første. Tror vi kan trøste oss litt med at det ikke er alle som får noe forvarsel på fødsel i form av kynnere eller slimpropp som går. Håper det er sånn at vannet plutselig går og seks timer senere er det hele over:-)

Skrevet

Med min første merket jeg aldri en eneste kynner. Fødselen startet "pang" 8 dager før termin, og jeg lurte på om det var dette som var kynnere???? Barnet var imidlertid født 4 timer senere, så det var nok rier ja.

Etter 5 fødsler har jeg sett den berømte slimproppen 1 gang.

Vi er selvfølgelig alle forskjellige, men hvis min personlige erfaring kan være til noen som helst "trøst", så kan du godt finne på å føde i morgen:-) (Det vil jeg også...)

Lykke til!

Skrevet

Så supert svar! Dette var gode nyheter for en utålmodig sjel altså! Håper vi alle er rett rundt hjørnet da:-)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter. Nå ble jeg betydelig lettet! :)

Skrevet

Mitt første svangerskap hadde jeg barenoen få kynnere,så gikk litt vann om morgenen,våknet at det var vått,så jeg trodde nå har vannet gått.Så begynte riene.Da jeg kom på sykehuset fikk jeg beskjed om at vannet ikke hadde gått,så bare litt av det hadde gått om morgenen.Jeg hadde veldig mye fostervann,men det er visst veldig forskjellig,så aldri slimproppen.Denne gangen har jeg derimot hatt masse kynnere,mange sier det er vanligere når man er fleregangsfødene.Slimproppen kom også i dag faktisk=)Så kansje noe skjer snart -9 over

veldig fødeklar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...