Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du være så snill å se på meg Håperjo?

Hadde vært morro om du hadde tid til å se på meg oxo. Hadde i såfall blitt kjempe glad. Det jeg lurer på er:

Hvor mange barn vil vi få?

Når blir jeg gravid igjen?

Kjønn ( ikke så viktig)?

Han 180367

Jeg 170374

Påforhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt :-))))))))))))))

Skrevet

Dytter litt til :-))))))))))))))))

Skrevet

Dytter enda litt til:-))))))))))

Skrevet

Dytter:-))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Dette var litt vanskelig, jen antar dere har barn sammen?

Evt. et særkullsbarn i tillegg?

Ser tydelig en gutt nær han og en jente trer klart fram på deg...Forvirrende.

Men det kan være andre barn i livet deres, ikke nødvendigvis biologiske?

Heller mellom to og tre barn her, sannsynligvis en gutt og en jente, evt. siste barn er ikke klart.

Tror du blir gravid når barnet ditt er 3 år eller at det blir tre år imellom barna. Føler at dere prøver å bli gravide nå.

Det var det jeg fikk fram.

Husk å ta alt jeg spår med en klype salt og lykke til!

Skrevet

Hei på deg!

Tusen takk for at du vil se på meg det setter jeg stor pris på. Hyggelig å få hjelp det er ikke så lett å se noe på seg selv synes jeg. Tror ønskene mine overstyrer inntrykkene jeg får.

Vi har kun ei jente sammen, som er fem år nå og vi har prøvd i over to for å lage et søsken men det har trukket ut i tid. Håper det klaffer for oss snart. Vi begynner å bli litt lei av å vente.

Klem

Skrevet

Dytter litt :-)))))))))))))))))

Skrevet

Dytter litt til :-))))))))))))))

Skrevet

Dytter enda litt til :-))))))))))))))))))

Skrevet

Hei igjen!

Er ikke her så mye, vet ikke om jeg skal fortsette med dette, men føler jeg bør fullføre/føle opp de jeg har spådd. Føler at det tapper meg veldig for krefter, og de trenger jeg selv i livet mitt nå.

Jeg "bommet" vel litt på deg, det blir mer enn 3 år mellom barna. Jeg tror igrunn ikke at dine ønsker kan påvirke det jeg ser. Derfor tror jeg dere får flere barn.

Har du evner selv?

Jeg ser jenta tydelig ved deg ja.

Jeg ser fremdeles ikke mannen din tydelig, vet ikke hva det betyr. Men er han mer tilbaketrukken i dette? Takler han det greit at prøvingen drar slik ut? Snakker dere ut om det? Kanskje han føler at han "ikke strekker til"?

Prøver dere aktivt/helt systematisk å bli gravid nå - hver måned mener jeg? Føler kanskje at dere prøver men at dere ikke alltid sjekker eggløsning ol. slik at dere "treffer" rette tidspunkt. Får ikke opp at noe er feil skjønner du - så jeg tror som sagt det kommer flere barn.

Jeg skjønner veldig godt at dette tar på!

Akkurat nå når jeg skulle avslutte fikk jeg i et kort øyeblikk opp et barn, vanskelig å tolkepga at det varte svært kort, men at du blir gravid i juni el. tror jeg - håper det!

Ønsker deg alt godt!

Og husk å ta all spådom med en klype salt!

Nyt datteren din og mannen din mens dere prøver!

Skrevet

Hei på deg vennen!

Kan jeg sende en PM til deg virker som det er fullt der?

Skrevet

Får ikke svart deg, er boksen din full?

Skrevet

kuttet teksten litt, da gikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...