Gå til innhold

VELDIG positiv EL-test - hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Slapp av, jeg er ikke gravid, men jeg har tatt CB (clearblue digitale) EL tester morgen og kveld i 9 måneder (og brukt en sann formue på det). Jeg har tatt vare på testene og sett at streken som viser EL har vært litt sterkere når testen har gitt positiv svar på EL, men aldri så sterk som kontrollstreken. I går ble imidlertid streken like kraftig som kontrollstreken, og det har jeg ikke opplevd før. Betyr det at endelig er EL kraftig nok (for jeg har hatt EL alle ganger bortsett fra 1)? Eller er det bare tilfeldig? Jeg er i min 2. Pergotime måned og var på 1. akupunktur mandag... så jeg må le når jeg tenker på hvor negativ jeg er hver gang jeg får mensen... og så positiv jeg blir hver gang EL testen viser at egget skal slippes :-)!

Andre med erfaringer frA CB digitale EL tester?

Klem fra en nå mer optimistisk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8540651-veldig-positiv-el-test-hva-betyr-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at man ikke skal tyde strekene på de digitale testene, bare resultatet i det digitale vinduet. Men det er jo lettere sagt enn gjort..Vi ønsker jo og håper så mye. Det kan jo også være at testen forandrer seg etter en stund - særlig hvis du har spart på de i 9 måneder.

Men viktigst av alt, siden du har fått positiv el-test er å forføre din mann, på selveste kvinnedagen!

hi hi har du "bare" 9 mnd med testeerfaring. Jeg har 17.....med CB-digital. Jeg er faktisk så erfaren nå at jeg med litt flaks bare trenger 1 test for å finne lh-stigning. Jeg har blitt avhenging av disse testene jeg. Tenkte faktisk tanken om å droppe dem neste pp fordi vi er på fjellet, men vi får nå se hvor vågal jeg er. Håpet er jo at spiren sitter denne gangen, men noe arbeid og tid gjennstår før jeg vet svaret på det.

Jeg vet ikke hvorfor du plutselig har fått en teststrek som er mye sterkere enn de andre. Jeg kaster dem jeg da så dermed kan de ikke sammenlignes. Kanskje urinen var mer konsentrert denne gangen og at det er årsaken?

klem fra testoman

Har ingen erfaring med EL-tester, men sier bare: Kjør på!!

Positiv tenking er kjempebra.

Enig med deg hva angår hvor langt nede man er når tanta kommer, og hvor fort man ser kjempelyst på sakene igjen etter noen dager. Vi er underlig skapt vi prøverne!

Kem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...