Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har du noen sår rundt øyet også? Ligner litt på kviser og stikker i dem/smerter? Da kan det i så fall være herpes simplex, dette er en øyeninfeksjon som det er viktig å få behandling for. Den kan bli utløst av stress, feber,mens,sol altså av ganske mye........

Er øyet ditt veldig igjenklistret på morgenen i tillegg til det andre jeg har skrevet om, så hadde jeg tatt meg en tur til øyenlegen. Leger kan ofte ikke nok om dette...Hadde en herpes infeksjon for 5 år siden i øyet, den var så kraftig at jeg nesten ble lagt inn på øyeavdelingen ved Ullevål-men var så smittsom at de ikke turte ha meg der. Fikk salver øyedråper og en hestekur med medisiner-og ble endelig bedre, men det tok tid.

Var heldig som ikke fikk dårligere syn, fordi jeg hadde sår på hornhinnen-fordi jeg ikke fikk riktige øyedråper av allmenn legen min.

Vil ikke skremme deg, men bare fortelle hvordan det var for meg:o)

Lykke til!

Bare spør igjen hvis du lurer på mer om dette, veldig viktig med behandling hvis det er herpes nemlig det går ikke bort av seg selv!!

Klem

Det høres ut som at du kan ha infeksjon (uten at jeg har videre greie på det), men jeg gikk netopp med vondt i øyet selv. Mener ikke å skremme deg, men akkurat smerter i øyet skal man ta alvorlig.

Greit å få medisin for det om det skulle være infeksjon, og da før jo bedre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...