Gå til innhold

Noen som skal føde på Riksen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tce73!

Jeg går til oppfølging på Riksen, og det var jordmoren der som anbefalte meg å ta et slikt kurs. Jeg sa at jeg hadde fått tilbud om omvisning (som stod i brevet sammen med innkallelse til ordinær UL), og da sa hun at det var bedre med fødselsforberedende kurs. Da kontaktet jeg de andre jordmødrene der oppe, og de satte meg opp på en liste, da det ennå ikke var klart når kursene skulle være. Etter en liten stund fikk jeg en e-post med invitasjon til å bli med på et kurs.

Du kan sikkert bare kontakte kvinneklinikken og spørre etter en av jordmødrene der, så får du vite når neste kurs er.

Annonse

Takk for svar. Jeg kontakter de i morgen.. Sist ble jeg overflyttet til riksen pga toxoplasmosesmitte og fikk da oppfølging derfra de siste tre mnd.. Da fikk jeg brev i posten automatisk. Denne gangen valgte jeg riksen selv men jeg trodde nesten at det hadde kommet brev om dette denne gangen også..

jeg har også fått fødeplass på Riksen, har termin 21. mai. Har fått veldig bra inntrykk av kvinneklinikken, og føler meg i de beste hender! Godt å lese at dere som har født der før, har vært fornøyde.

Jeg forhørte meg om fødselsforberedende kurs da jeg var der på kontroll i forrige uke, men alle kurs frem til min termin er fullbooket, og det begynte også å bli fullt på omvisningene de har der (tar bare 5 par i slengen, og har omvisning kun tirs og tors).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...