Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Til å skrive mine fire eksamensoppgaver om europeisk teater på 1900-tallet? bare å si ifra, for jeg er DRITT LEI og klarer ikke holde tankene unna nurket i magen og bim Oppgavene skal for øvrig leveres 29 mai og 4 juni, selv har jeg termin 10 mai Wohooo
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2007 buhu... så store konsentrasjonsvansker har jeg faktisk at jeg må svare på mitt eget innlegg! selv om oppgavene bare ligger der og ikke blir skrevet av seg selv... :'(
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Beklager, det firster ikke å hjelpe... Men vil ønske deg masse lykke til =) =) =) =) =) =) =) =) =)
tina 79:) Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Stakkar deg... jeg har semesteroppgave i helseledelse som skal leveres neste torsdag. Ble ikke noe av å begynne på den i dag heller gitt. Jeg kommer ikke til å rekke en eneste eksamen jeg heller, siden termin er 30 mai, og første av 3 eksamener er 4 juni. Det er ikke bare enkelt å være student og gravid... LYKKE TIL!!!!! oppmuntringsklem
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 hehe.. det forstår jeg godt! men takk for støtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå