Januar 2010 <3 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hallo. Hva slags ammeinnlegg skal dere bruke? innbiller meg at man kan bli fryktelig sår av de papir ammeinnlegga jeg men. ...
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Brukte ikke ammeinnlegg jeg. Hadde rett og slet ikke behov for det, ingen lekkasje. Men har hørt mange anbefale merino ull, og har det liggende ubrukt siden sist. Kanskje jeg får brukt det nå?
Tinaisme Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Bruk ull innlegg innerst og eventuelt engangs inlegg utenpå dem..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 jeg skal ha ull innlegg og enten papir inni eller noe annet (får se og prøve meg frem) Ble sår og fikk brystbetennelse sist gang og da brukte jeg kun papirinnlegg.
juliusen Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Sist gang var jeg veldig fornøyd med Chico sine ammeinnlegg. De fåes kjøpt på apoteket. Som med alt annet er det nok prøv og feil metoden som gjelder her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå