Gå til innhold

Når er første pp??

♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Har begynnt å tenke litt på hvordan kroppen kommer til å reagere ved pilleslutt..Noen som vet hvor lang tid det tar før man får eggløsning etter siste pille med hormoner i...??? Kommer den etter to uker som vanlig? Eller er det lurt å vente med å kalle det 1pp til etter første menstruasjon "på egenhånd"....??

Hmm.. har slutta på p-pillen en gang før fordi jeg var singel og ikke trang den, da kom mens på eksakt samme dag som vanlig..Håper jeg er like heldig nå.. Eller er det vanlig at den blir litt ustabil?

Skal slutte på pillen ca 15 April- noen andre?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8539840-n%C3%A5r-er-f%C3%B8rste-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har glemt pillen en rekke ganger, og mensen komme akkurat som den pleier likevel.. så jeg håper den gjør det denne gangen og. Jeg tar siste pille neste fredag, håper på mens mandagen, og tenker at første pp begynner etter det. vet ikke om det er rett, men sånn tenker hvertfall jeg.. :)

Høres bra ut..tenkte kanskje den første etter pilleslutt bare var en jukseblødning, kroppen vet jo ikke at en ikke tar pillene igjen..Så det er vel ikke noen eggløsning før ved mens nr to? MEN jeg kaller gjerne tiden frem til det 1pp!!!!!

Annonse

hmm.. ble litt innvikla det her.. man får jo EL en eller annen gang etter at man slutter på pillen, men om det kan ta litt tid, var vel egentlig det jeg lurte på..Om man skal telle med den første syklusen som sikkert er litt påtur..Men nå er det bestemt- den teller!! å bli gravid så fort er jo drømmesituasjon!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...