Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Det er så stor variasjon hvor mye man legger på seg fram til uke 18-19 synes jeg, noen går ned og andre går opp 10-15 kg. Nå er jeg i uke 22, har lagt på meg 7 kg så langt og er ikke veldig forskrekket over det. Men hvis man legger på seg mest fra nå og ut, og jeg bare er halvveis, da lurer jeg på hvor jeg ender! Så derfor må jeg spørre dere som har født før: Hvor mye la dere på dere fra uke 20 og ut?
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hei, med min første la jeg på meg 7 kilo før uke 20... og så fikk jeg 13 kg etterpå, tilsammen 20 kg.... Med de fire minste har jeg lagt på meg mellom 6 og 9 kg, ca 70 prosent av vekta kom etter uke 20... ;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg for min del la på meg så godt som alt i de to første trimestrene og så så godt som ingenting i siste trimester i alle mine 8 sv.skap. Så alt går an.
mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Forrige gang jeg var gravid, så gikk jeg opp 15 kilo totalt. 10 av disse kom etter uke 20. Fødte i uke 37, så på 17 uker gikk jeg opp 10 kilo. Denne gang har jeg så langt gått opp 8,5 og er i uke 30. Første gang husker jeg ikke hvor mye jeg hadde lagt på meg fra uke 20..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå