Julie79 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hadde lenge tenkt at det skulle være 2.fornavn...men nå tror jeg rett og slett at vi kaller han for Aasmund ..... :-) Rart hvordan smaken forandrer seg når man har litt tid på seg! :-) Hva syns dere? Noen som har forslag til 1.fornavn?
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Bruk det aleine. Blir masete med noe mer til et såpass sterkt og romslig navn.
Kass Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Aasmund alene er kjempefint! Rart ja hvordan man endrer oppfatning av navn ved å smake litt på dem!!!!
Julie79 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 Åh! Så deilig å høre andres meninger av og til.....man blir jo litt småforvirret i disse tider!! :-) Babyens oldefar het Aasmund og hans farfar har det som 2. fornavn....så det blir oppkalling i tillegg....! :-) Ingen vet at vi tenker på det navnet...(iværtfall ikke familien)...så det blir jo litt av en overraskelse hvis vi bestemmer oss for det!!! :-) Takk for tilbakemeldingene!! Det hjalp mye!! Lykke til alle andre...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Tenker på å kalle min for det jeg også, etter farfaren som er en kjempekar! =) Gøy å se at folk liker navnet! (Synes det er best alene)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Må navnet skrives Aasmund, eller kan man skrive Åsmund? Er det to forskjellige navn? Bare lurer litt..
Julie79 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2007 Navnet må ikke skrives med dobbel A....men oldefar og farfar til babyen heter Aasmund med dobbel A, også syns vi det ser bedre ut av en eller annen grunn! Samme navnet alikevell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå