Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Leser at det er mange som er blitt strippet osv, før termin her...Hvorfor gjør de det? Og hvorfor sjekker lege modenhet/livmorhals/mormunn og sånn før termin? Gjør vel ikke det vist alt er normalt? trodde de ikke gjorde noe før riene startet jeg.......
snartmammapåny Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Min jm har lovd å sjekke modningen min om to uker. Da er jeg i uke 39. De gjør det ikke rutinemessig før på overtidskontroll, men dersom den gravide vil dette selv så er iallefall min jm behjelplig med å ta en titt. OG om det er modent så stripper hun og litt så man kanskje kan få en fortgang på sakene;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 skal til legen på tirsdag, er da 38 uker, kan jeg be om dette da eller? HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hva betyr det å bli strippet? Hilsen uerfaren førstegangs....
snartmammapåny Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Til HI: Du kan vel iallefall få din lege til å se om du er moden. Så sant han har greie på det da, er ikke alle leger som vet så veldig mye om graviditet. Den andre anonym: Stripping er slik jeg har forstått det at jm røsker litt rundt "oppi der" i håp om at det skal få fødselen til å begynne. Er selv førstegangs, så har ikke blitt strippet selv noen gang ennda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå