Gå til innhold

April: Forbanna økonomi!!!! ( ble litt langt desverre)

Anbefalte innlegg

Ok, her i huset er vi ikke vant til å snu på krona.. har ikke mye penger, men nok til at vi kan bruke litt uten dårlig samvittighet..

Men nå denne mnd så er sambo mellom to jobber.. Han har akkurat begynt i ny jobb altså.. Og i gamlejobben hadde de forskuddsbetaling og i ny jobben får de selvfølgelig etterskudds, noe som vil si 1 mnd og 20 dager mellom lønninger :o( Men det såg no likevel ut til å gå greit, men så kommer ene uforutsette regningen etter den andre.. Og bare for å toppe det, så kom der ei regning fra advokaten i dag. Noe som jo var litt rart i og med at vi hadde betalt han for 2 uker siden.. Og der sto det at de hadde regnet feil og at vi var skyldige de 6135 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Altså de regner feil og vi må betale 6000.. Hvor er logikken i det???? Og sambo får jo fremdeles ikke penger før 10 april... Og ikke kommer vi oss noen vei med å få fikset feilene i huset eller får igjen penger derfra heller.. sliten å lei no!!!

Så no har vi altså omtrent ikke penger igjen og må begynne å leve på bryllupsbudsjettet... Så no blir det vel ikke nok penger igjen til bryllupet.. Så forbanna akkurat no.. jeg som har skrevet opp budsjett plan og vært så flink disse mnd vi ikke hadde penger også kommer det regninger for 12 000 som var helt uforutsette..

Og det kjipeste av alt var jo at jeg endelig skulle få meg en jente tur til bergen å besøke ei veninne i slutten av mnd, men dette blir det vel neppe noe av.. Bare håpe at hun ikke har bestilt bilett til meg enda..

Så er ganske trist, sint og skuffa akkurat nå..

Huff, ble litt langt dette... Men måtte bare få det ut en plass.. Så ikke sambo får all frustrasjonen min!!

Fortsetter under...

uff..det var skikkelig kjedelig!! Men en liten trøst er at bergen er der om et par mnd også...? Og hvis dere sparer skikkelig nå, og bare bruker et minimum, så klarer dere kanskje å ikke bruke opp hele bryllupsbudsjettet? Blir jo noen kjedelige mnd, men er kanskje verdt det? Og advokaten kan kanskje vente litt? Siden det er han som har regnet feil... kan jo ikke forvente at dere skal kunne bla opp sånne summer helt uten videre heller, vel??

Huff.. nei, får bare ønske dere lykke til!! Det er vanskelig å ha det sånn, men det går over!! Tøm kjøkkenskapene skikkelig nå, når du har anledning..hehe.. ;) (og spar på matbudsjettet...)

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...