Lene4021 Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har fått melk i puppene allerede! Måtte kjøpe ammeinnlegg fordi jeg har begynt å lekke. Så det er ikke nok med at de er store og ømme og harde som kanonkuler, trykker jeg på dem står sørenmeg spruten rett ut!!!!!!! Jordmor sa imidlertid at hennes erfaring med dem som fikk melk så tidlig var at de var veldig gode melkeprodusenter, så det er jo bra, kommer sikkert til å trenge det dersom guttene skal fortsette å være større enn gjennomsnittet. Hun sa også at når det strømmer slik ut slik det gjør vil jeg mest sannsynlig få ammingen enkelt til! Men jeg synes det var vel tidlig, er liksom ikke helt fortrolig med at puppene mine skal være matstasjon fremover! Noen andre med lignende erfaringer? Jeg er nå 23+3. Lene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8539047-melk-i-puppene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjusk Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg ble også veldig overrasket da jeg merket at det kom melk ut, og jeg kasten meg på telefonen til min mor... :-) Da var jeg akkurat begynt på uke 19. Det var heller beskjedene dråper, men jeg ble likevel bekymret over at det kom så tidlig. Jeg begynnte å tenke alle slags rare tanker, som at den kom til å bli sur før at barnet var født o.l. Jeg hadde jo også hørt om den første råmelken som er den viktigste som barnet får i seg når det er født, og tenkte at det kom til å bli brukt opp før den lille hadde tid tl å komme ut... Hmm... Jeg blir ikke helt kolok på den anatomien. Dessuten igår, da jeg om min kjære koste oss litt.., fikk han plutselig en del i munnen... :-S Vet ikke om det smakte godt... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8539047-melk-i-puppene/#findComment-8540080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå