benteeli Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Har av og til hatt litt mensvondt i magen, da jeg våknet i morges og nå. Kan hende det bare er at jeg er litt dårlig i magen, men tenk om det er fødsel på gang :-0 Har ikke tenkt å føde før over helgen, for jeg skal nemlig på sverigetur. UL-terminen er ikke før 18, så jeg hadde håpet det skulle gå bra. Har lite lyst til å avlyse turen nå. Vi drar østover i kveld/natt. Har en 7 timers kjøretur til Gafsele hvor vi skal se på VM i hundekjøring. Jeg spurte legen min på mandag, og hun sa at det gikk sikkert greit å dra på tur. Jeg tenkte at hun kanskje skulle foreslå en time i dag slik at de kunne sjekke om noe var på gang eller noe, men det gjorde hun ikke. Og jeg turde selvsagt ikke spørre om det. Nå sitter jeg her og er litt usikker. Vil så veldig gjerne dra, men tenk om det er noe på gang da... Ungen har ligget fast i snart 2 uker nå og jeg har hatt jevnlig med passe sterke kynnere i denne tiden.
Happy:-) Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Du må jo selvfølgelig gjøre som du selv vil, men jeg hadde valgt å bli hjemme og passet på at noen var der sammen med meg. Jeg har selv to barn og det gikk kjapt begge gangene. Førstemann kom 11 dager før og nr 2 kom 4 dager før termin. Fødselen tok bare noen timer fra riene startet. Jeg syns kanskje det høres litt risky ut å kjøre så langt avsted...7 timer... det kan jo være langt til sykehus og. Det kan fort bli en ikke-hyggelig opplevelse om fødselen starter og du er langt fra sykehus. Men som sagt, du avgjør jo selv:-) Lykke til ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå