Gå til innhold

November: Hvordan går det med treninga?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg fortsatt og kikker på treningsdvdene mine som er fint innpakket i plastomslaget sitt...

Kanskje jeg får mulighet til å prøve snart, men det hadde vært en fordel om Leon sov lenger enn 20 minutter på dagtid først og kanskje at han sovnet før 23-tiden på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm.....heller dårlig. -Men tenker ofte på det.....

 

Har vel kommet til at jeg må begynne på noe litt mer organisert enn treningsdvdene jeg har her hjemme, for de ligger godt og urørt i hylla gitt. Så planen er å bli flinkere å gå turer og begynne på mor-barn-trening, -en start iallfall. Har også tenkt at jeg skal jogge 2 kvelder i uka, men det har også bare blitt med tanken hittil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe trening enda her heller.. Skulle liksom begynne for fullt i januar, men.. Vanskelig å få tid til ting! Men vi går jo en time tur hver dag, så tror det får holde fram til han ikke bare skal ha puppen. ( enda en unnskyldning! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går litt turer, og prøver å trene litt her hjemme.. Tar litt situps, og har noen vekter som jeg bruker også. Og tar noen aerobic steg inni mellom.. Men den store treningen har jeg ikke kommet i gang med, og kommer nok ikke til å begynne heller.. Er ikke så flink til å holde motivasjonen oppe. Så jeg kommer ikke til å begynne på trenings studio, for da ender jeg bare opp med, å betale for noe som jeg ikke bruker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig i gang, hurra!!! Har vært to ganger i uka på step de siste tre ukene, og planlegger å øke til tre ganger i uka på sikt! Skal bytte ut noe av stepen med pilates, men det er så fullt på de timene at jeg orker ikke før folk går lei......

 

Var et ork å komme i gang, men nå er det moro igjen. Var gruuuusomt sliten etter 5 minutter de første timene, men nå kjenner jeg at det hjelper på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig nok fikk jeg prøvd den ene treningsdvden min litt tidligere i kveld :) Sambo tok med Leon til moren sin en liten tur.

Og jeg svinset rundt på stuegulvet og prøvde å følge med på instruksene til treningsdamen... Jeg var nok litt av et syn! Neste gang skal jeg vurdere å installere web-kamera og legge inn link her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...