litjpia77 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Har hatt kynnere siden uke 20 ca. Er nå i uke 30. De siste to ukene har kunnerene blitt kraftigere, men er ikke vonde. Har hatt lite sex under svangerskapet, men i dag morges ble det litt sengekos. Etterpå fikk jeg veldig kraftige kynnere, men drag nedover magen og ryggen. Ikke direkte smertefullt, men veldig ubehagelig. Etter å ha vært i dusjen, satt jeg i sofaen ei stund. Fant da ut at kynnerne kom annet hvert minutt. Det roet seg først når jeg la meg ned. Kynnerne kommer og går nå også, men ikke så ofte. Flere som hra opplevd noe lignende???
s82 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 er selv i uke 30, jeg må ligge på siden etter sex 15-20min. bare hvile liksom.
OktoberMa-04 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja, dette har jeg opplevd flere ganger. Blir derfor minimalt med sengekos, for vet det blir "straff" for det etterpå... Får heller prøve å være litt aktiv rundt termin, så kanskje det kan sette det hele igang da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå