Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Sofie sov kjempe godt i natt og. Men, Emma har vært kjempe masse våken. Etter jeg hadde vært der hele FJORTEN ganger mistet jeg tellinga i natt... Leverte henne i barnehagen, men måtte hente henne etter en time fordi hun var så trøtt...Så er ganske sliten nå igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Tenk da at når Emma nå sover på natten igjen så sover sikkert Sofie også;-) Og solen skinner:-) Det kommer bedre dager, småbarnsmødre er vel ikke kjent for å ha søvnoverskudd - hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, er det ikke litt typisk... Men som "tre små" sier så kommer vel Sofie til å fortsette å sove om natten nå og det er vel ikke lenge til Emma sover ordentlig igjen også... Kjempeherlig jente, hun Emma, forresten! Artig å få hilse på henne! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Del Skrevet 8. mars 2007 Hun er veldig sjarmerende og morsom, men hun kan være utrolig sta og sinna og. Men, må vel regne med det i trassalderen. Vet aldri hva jeg kan si og ikke si til henne før hun plutselig klikker helt og hyler. Ikke så greit det der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå