ragge Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 ja, da har jeg vært på sykehuset på overtidskontroll. alt er bare fint me lillemor. dem sa at hun kom til å ha en fødselsvekt på mellom 3200 og 3400 gr. så d er ikke store tøtta :0) legen sjekket om d var noen åpning å d var d. 3 cm.. han reiv litt ekstra oppi der å d var skrekkelig vondt. håper d skjer noe snart siden jeg er 1 uke over tiden. skal tilbake på ny overtidskontroll om mandagen men håper jo lillimor har kommet før den tid. er d noen her som har gått over tiden, blitt strippet og at fødsel har vært rett rundt hjørnet??? ha en fin dag alle sammen :0)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 jeg var på overtidskontroll igår jeg.. 7 dager over termin nå.. alt vel.,. men dem gjorde ingen ting oppi der. sjekket ikke modning eller noe.. det skulle dem gjøre først neste uke 12 dageer på overtid..... heldig du som har blitt strippet.. litt større sjans for at noe skjer snart da.. jeg vare venter å venter å venter....
ragge Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 rart dem ikke strippet deg når du er så mange dager på overtid??? hmm.. men d er vel forskjellig fra sykehus til sykehus?? får håpe d blir fødsel på deg også nå da. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå