Gå til innhold

November: Hva er deres triks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marius må som oftes bysses i søvn på dag og kveldstid. Og så må jeg vente litt etter at han er sovnet før jeg legger han ned eller så våkner han og er sint. Dette er når han er trøtt og grinete men ikke sovner av seg selv.

Det hender jo også at han sovner av seg selv, spesielt hvis han får flaske etter å ha vært våken lenge. Da ligger han å småsutter på flaska i søvne, selv etter at vi har tatt den bort. :)

Her legger jeg Truls våken i senga etter pupp, gir han smokken, synger en sang og går ut. Kan hende jeg må inn og gi han smokken noen ganger, men ikke alltid. Så her går legginga veldig greit.

Triks???? Tror kanskje at det er en kombinasjon av tidlig start med rutiner på legginga og en rolig baby.....

Så forskjellige babyer er! Her er det null sjans for å få han til å sove i armene våre. Så han er veldig lettvinn å legge (stort sett). Legger han i senga, synger litt nattasanger og så går vi ut. og så drar han ut sutten x antall og hyler, så er det inn på rommet endel ganger og gi han den, også sovner han..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...