Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Dette er spennende altså! Nå KAN det virkelig skje når som helst =) Jeg skal til legen i dag, så det blir spennende å høre hva han sier og om han sjekker om jeg er moden. Hadde jo vært morsomt om det kom en liten gutt på kvinnedagen, men må si jeg har mine tvil altså. Eneste som kan minne om noe fødsel i nær fremtid er at jeg har hatt litt vondt i ryggen de siste dagene. Men, vanskelig å si om det er "føderelatert" eller om det bare er at magen begynner å bli tung, sånn at det tar på ryggen. Flere enn meg som har termin i dag eller?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg får svare meg selv jeg da Har nå vært hos legen og han mente at fødselen ikke var så langt unna. Vet ikke helt hvilket grunnlag han baserer det på, tok ikke gu eller noe sånt... Men, han spurte hvordan jeg hadde det og forklarte at jeg hadde fått litt vondt i ryggen de siste dagene, og at jeg kjente at det pressa nedover spesielt når jeg går. Dette mente han var tegn på at ting begynte å skje, så da får jeg vel bare vente i spenning Han satte ikke opp noe ny time, for han regna med at jeg hadde født innen en uke som er da jeg evt må tilbake, så får jo ta det som et godt tegn!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 hehe.. du får ha lykke til! Er så misunnelig på alle dere fødeklare! sitter bare her med eksamensoppgavene mine som jeg føler bør være ferdig i god tid før termin, men det er jammen ikke lett!
blid og fornøyd! Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 termin i dag jeg også, våknet med vondt bekken, ikke vært plaget av det tidligere, så håper det betyr at det er ting på gang:) kjenner at det er ekstra nedpress idag, men nå tror jeg at jeg kjenner noe hele tiden da... at alt kanskje betyr at ting er i ferd med å skje *knis*. Blir litt "paranoid" av å gå sånn å vente;0) Lykke til Pingi23*fødeklar*! Og gratulerer med dagen alle dere jenter der ute!
frøy@ Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Heisann, Har termin i dag jeg også og hadde håpet at jenta mi skulle komme på selveste kvinnedagen..men det ser ikke slik ut gitt.. Var på UL i dag fordi SF-målet ikke har økt på de siste 4 ukene, men hun ble estimert til å være helt gj.snittlig, det vil vel si ca 3500 gram og alt så fint ut ellers..så nå er jeg letta! Ellers gjorde fødselslegen hinneriving/stripping..så nå får vi håpe det blir fart på sakene snart.. Lykke til til dere!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 Så morsomt at vi er flere som har termin i dag da Blir morsomt å følge med på hverandre de nærmeste dagene! Håper det skjer noe snart her, begynner å bli gal av å gå hjemme og vente nå. Ble det helt plutselig forrige uke, har hatt det helt fint før, men plutselig ble jeg dritt lei... Deilig at helgen kommer nå da for da er mannen min hjemme på dagtid også og tiden går litt fortere. Håper veldig på en baby i løpet ev helgen altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå