mammadam Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Ble strippet i går, hadde da 2 cm åpning, og legen sa det ikke ville være lang tid igjen før fødselen ville være i gang. Har hatt murringer hele tiden siden, men ingen rier. Nå har slimproppen gått, men hvor lang tid vil det ta før riene setter i gang??? Noen som vet? Erfaringer?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 De kommer nok i løpet av dagen ,bare vent. Så jeg anbefaler deg bruk tiden du nå har igjen til å slappe av sov om du kan og pakk bagen. Du skal nok inn på sykehuset i løpet av dagen/kvelden/natten skal du se! Så lad opp batteriene det trenger du!!! Lykke til videre!! Skulle ønske jeg var deg jeg! Jeg har 14 dager igjen, men har hatt sjekk og jeg er moden og helt kort livmorhals så det er vel ikke så lenge igjen for meg heller. Forrige fødsel for meg startet med slimproppen fredagsmorgen, rier frem og tilbake. Lørdag rier og rier og inn på sykehus og fødte søndagsmorgen. Så nå kommer babyen!! Lykke til!
mammadam Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for oppmuntring Jeg har 4 dager til tremin, men er kjempeklar for å hilse på bebisen min. Bagen er klar, så da er det bare å vente :-) Lykke til til deg også, håper du snart føder!
benteeli Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Forrige gang jeg fødet tok det 5 dager fra slimproppen gikk til fødselen. Men jeg vet ingenting om stripping. Hva er det egentlig? Kan noen forklare? Jeg prøvde å søke det opp men fant ingenting om det her.
mammadam Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Stripping er når legen/jordmora går inn og tøyer livmorhalsåpningen. Litt ubehagelig, men det er fort gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå