Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Begynner å bli sliten nå. Sleit veldig med såre pupper de første par ukene etter at babyen min kom til verden. (5 uker siden). Den ene puppen fikk sår på brystvorta og jeg sleit veldig med det. Fikk heldigvis hjelp på ammeklinikken. Så har det vært noenlunde stabilt i litt over en uke nå- mens jeg har ventet på at det skal bli bra. Men har smerter delvis når jeg ammer, etter amming stråler det og stikker på en måte i puppen. Dette varer kanskje til neste amming- men ikke like vondt hele tiden. Jeg har sjekka om babyen har hvitt belegg på tunga- det er det ikke, men det ser hvitt ut i ganen. Hva er det? Det jeg beskriver gjelder begge puppene, men mest den jeg hadde sår på fra starten. Er skikkelig lei av å ha vondt nå merker jeg... Det tar jo ingen ende dette... Noen råd?
Expat Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Fikk du antibiotika? Er det fargeforandringer når det skjer?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 De penslet med lapis på den såre brystvorten. Så det har grodd bra,men så er det de smertene som fortsetter... Av og til er den hvit på tuppen, et slags belegg. Men ikke boe fargeforandring når det er vondt nei...
Expat Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Det høres ut som du må tilbake for soppbehandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå