Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Jeg har fått bekkenløsning og har veldig nederst i halebeinet. Jeg skal egentlig i barndåp og da må vi kjøre 70mil for å komme til de som skal ha barnedåp. Har veldig lyst i barndåp , men har veldig vondt for å sitte.

Hva ville dere gjordt?

Er i uke 33 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta med deg en stor myk pute, legg sete tilbake. ha på deg gode kjøre klær og heller kjift når du kommer frem. Ta en del stoppe pauser så du får reist deg opp og beveget deg..

Skrevet

oi oi oi! 70 mil ja... d er et stykke gitt. Hmmm... Tror kanskje jeg ville droppet det! Vet ikke hvordan det er når du kjører korte turer eller litt lengre turer jeg, hvis dette er vondt og, blir nok 70 mil hardt... Jeg har ikke bekkkenløsning men syntes 30-40 min i bil er mer enn nok. Får så ofte kynnere og vanskelig å bytte sittestilling... (er 37+4) Tenk deg i såfall godt om, det kan bli en lang ubehagelig tur.

Skrevet

Jeg har samme smertene som deg, vet ikke om jeg ville reist så langt, men om dere har mulighet til å stoppe en gang i blandt, pg at du kan legge setet litt bakover så kommer du nok gjennom det. Bruk evt en pute eller sånn kilepute, de som er spiss i ene enden, de er veldig bra for halebeinet.. jeg har en slik ellers hadde jeg ikke klart å sitte ved bordet å spise middag.

Men dette må du nok kjenne litt på , 70 mil er langt altså! :o)

Skrevet

Var på biltur i går også da kjørte vi 12mil og hadde sikkelig vondt for å sitte. Bynnte å kjenne det etter at vi hadd kjørt i halv time så tror nok jeg dropper den lange bil turen på 70mil.

Det går ikke tog dit og fly da blir det en sikkelig omvei.kan ikke vær så lurt å gjøre heller.

Skrevet

kan du ikke ligge i baksetet?

eller variere på å sitte framme og ligge bake..

ha med puter og pledd og slikt så går det sikkert fint..=)

Skrevet

Nei, nei, nei!!!! Ligge i baksetet??? Med hva slags sikring? Dropp 70 mil i bil uansett, om det gjør vondt. Det blir sikkert flere barnedåper med tiden.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...