Gå til innhold

huff er SÅ godt med sjokolade:(

Anbefalte innlegg

Jeg er helt sjokoman for tiden,eter sjokolade HVER dag,klarer ikke å la vær:((( Før jeg ble gravid for første gang i 2003,så klarte jeg å gå ned 22 kg med Grete Roede kurs,jeg havnet på 88 kg(er 183 cm høy) og var SÅÅ fornøyd!!Smatt lett inni klær i str 42-44:) Så ble jeg gravid i 2003,la på meg 18 kg,men klarte å ta av 15 av de da..men i sommer skjedde det noe,som gjorde at jeg deppa masse,åt og åt,la på meg så vekta nærmet seg 100 kg:( Nå er jeg 23 uker på veg,og vekta har passert 108 kg nettopp,lurer på hvor dette skal ende????Har jo leeeeeenge igjen..men jeg klarer ikke å la vær å spise sjokolade!!!!!!Noen flere som sliter sånn,som er store??Frukt hjelper ikke,syns det smaker dritt nå..Min største angst er å bli veldig stor igjen,på mitt største har jeg vært 126 kg!!huff..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8537788-huff-er-s%C3%A5-godt-med-sjokolade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske lik deg HI, gikk GR og gikk ned 30 kilo før jeg ble gravid, var på det meste 117kg (180 høy) Har prøvd å være flink i svangerskapet, men har gått opp til 105kg! I uke 28! Har fåt helt dilla på de 4-pakningnene med Kvikk Lunsj, jeg..

Jeg klarer å ta meg sammen i perioder, og da går det på å spise alle de små måltidene og gjøre alt etter GR-oppskriften. Passer også ¨på å ikke være sulten når jeg handler..

-Men nå for tiden er jeg altså utpå igjen, så det går litt opp og ned! Har allerede planlagt Kvikk Lunsj senere i dag, men har bestemt meg for at fra mandag skal det være slutt igjen! Må planlegge dagene veldig godt!

• 2 uker senere...

Jeg har det akkurat sånn som deg. Er nå i uke 13. De første 8-10 ukene gikk det veldig bra. Klarte å fokusere på at sunn mat og minimalt med sjokolade var bra for både meg og babyen, men de siste 3 ukene klarer jeg ikke å holde på den tanken. Spiser sjokolade hver dag jeg også. Gjerne mer enn en sjokolade også. Blir så fortvila........ Er ikke bra for verken meg eller babyen detta :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...