Gå til innhold

2 uker igjen til termin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå begynner jeg å bli utolmodig! Tips til hva jeg kan finne på mens jeg venter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også !!! Termin 22.

Har ikke så mye tips annet en slapp av les et blad drikk en kopp te og gjør klar småting til babyen. Jeg skal love deg at du kommer til å savne søvn etterhvert så sov og slapp av, babyen er her jo hvert øyeblikk uansett, og den kommer når den kommer!!

Lykke til!

Skrevet

13 dager igjen her og jeg kjeder meg

vasker klær og vindu,støvsuger,ligger på soffaen, er en tur innom jobb, snavler, ser tv, chatter på msn. Blir snart gal. Heldigvis er ikke gutten min i barnehagen hver dag slik at vi kan kose oss sammen og finne på ting. Håper ting skjer snart

Skrevet

13 dager til termin her også! Har ikke det helt store overskuddet til å finne på ting, så det er "late" dager ja.... Litt småpusling med klargjøring av klær til babyen. Rydder litt, men har bekkenløsning så kan ikke vaske noe særlig... Har en sønn på 4 år som er i barnehagen hver dag. Skulle gjerne hatt han hjemme en dag i uka f.eks, men har rett og slett ikke overskudd til det.... Og det er litt frustrerende. Forsøker å slappe av mest mulig iom at jeg ikke sover stort på nettene. Ellers er jo pc'n en fin venn da... Chatter litt på MSN og surfer på nettet :o) Så får bare krysse fingrene å håpe at det skjer noe snart....;o)

Skrevet

Jeg har også termin den 22... :))

Dagene frem til nå har gått med på å gjøre litt sånn småtterier her hjemme.. Alltids ei hylle eller en skuff som skulle vært ryddet i.. Papirer som skulle vært sortert og satt inn i permer.. bilder som skulle vært satt inn i album osv.. ;)

Satser på å bake litt i helga jeg, da.. noe lettvint, ja.. muffinser og krydderkake, tenker jeg.. kjekt å ha når man kommer hjem fra føden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...