Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler meg også som alenemamma til tider...Men jeg vet jo at han kommer tilbake...men jeg merker det godt på snart 4åringen at nå har pappa reist ut...Men vi koser oss litt extra da, også er vi flinke å besøke besteforeldre og forskjellige.

Hvordan gjør dere det når fødselen nærmer seg da...??,

Min mann ser ut til å skulle være hjemme på termindato, heldigvis. Skulle babyen komme før, må jeg ringe, og håpe de har helikopter ombord. Trøster meg med det at jeg er så vant med å måtte klare det meste alene, når han er borte, at jeg klarer nok det og, om han ikke er hjemme.. det hjelper litt å tenke på meg selv som flink til å klare mye selv... får bare ha gjort noen avtaler om hvor jeg kan plassere datteren min...

Annonse

Gubben hær er nylig startet i offshore jobb. Er litt spent på hvordan alt blir. Men tror vi får mer tid i lag med dene typen jobb. Før var han trailersjåfør,med sinnsykt mye kjøring og mye uplanlagt borte. Så det var strit en stund å kombinere våre to syke turnus jobber og et lite barn. Så gleder eg til at han skal være hjemme i lange perioder..

ang. om han er hjemme når fødselen nermer seg.. hos oss ser det faktisk også ut som at (hvis alt går etter planen selvsagt..) han har fri-periode når jeg har termin. sist fikk han være hjemme 14 dager før termin og jobbe på kontor. og heldigvis for det for tulla vår kom 2 dager etter han kom hjem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...