1976 kreps Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Var hos jordmor i går å tøyde livmorhalsen,ikke veldig behagelig,men vi håpet det skulle få igang riene.Slimproppen kom i dag, men det kan vel ta lang tid før det skjer noe?Skal på sykehuset i morgen for vurdering,har hatt så mye vondt i magen i det siste,så jeg fikk time i morra ellers hadde jeg måttet vente til på tirsdag,er så sliten og lei.håper de setter meg igang i morra=) Veeeldig Fødeklar
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 For å si det sånn så er nok fødselen din i gang allerede. Når proppen går nå, i ditt tilfelle er det fordi ting er i gang. Rier eller vannet kommer snart bare vent, så jeg anbefaler deg og sove og slappe av, pakk bagen. Tipper du har babyen i armene dine senest i morgen jeg! Ønsker deg lykke til!
OktoberMa-04 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Er jo veldig vanskelig å si, men jeg tipper også at noe er på gang hos deg. Mitt stalltips er at du føder innen 24 timer nå... Hold oss oppdatert da:-)
1976 kreps Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2007 Takk for svar,har ikke hatt noen rier i dag men det hadde vært flott om det startet av seg selv da,ellers håper jeg de setter det igang i morra.Kansje jeg sitter med veslejenta mi i morra=)gleder meg masse
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Håper for din del at det betyr at fødselen er like rundt hjørnet. Gid hadde jeg opplevd det samme. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå