Gå til innhold

fått svar hos legen geddy???


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere

 

Da er jeg tilbake fra legen. Jeg ble ikke så mye klokere. Jeg bor jo i uren luren, så de må jeg sende meg videre for den minste ting. Jeg fortalte hvordan ting var, og vi ble enige om å se det ann til i morgen. Han mente at hvis jeg aborterte når jeg var i niende uke, ville jeg merke det tydligere enn jeg merket det nå.

Jeg skulle kjenne etter i dag og i morgen om jeg hadde de samme graviditetssymptomene som tidligere. hvis jeg var kvalm (som vanlig) i morgen, kunne jeg ta det litt mer med ro. Hvis jeg følte meg like utrygg i morgen skulle jeg ringe han skulle han sende meg til Sykehuset for UL.

Jeg sluttet å blø før jeg dro til legen, og tenker jo at jeg bør jo blø mer hvis jeg mister (da skal vel alt ut).

Men det sa jeg også: Et det så mye som en liten rosa flekk på papiret de neste dagene er jeg på plass hos han igjen, eller på legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det skjedd noe Geddy? .. har ikke vært sdå aktiv her de siste dagene.... kan noen gi meg en link hvor det står hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare litt panikk her på morgen i dag i dag hvor jeg blødde en god del. Fikk legetime i dag og skal følge med på om jeg har symptomer på graviditet i dag og i morgen..Første gang jeg håper kvalmen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kvalmen kommer imorra Geddy!!! Jeg forstår deg så godt.

 

Sender deg en stooooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...