Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvor kan jeg finne linker til navnesider med litt internasjonale navn? Min mann er halvt spansk så vi vil gjerne ha et navn som kan brukes på flere språk.. Takker for all hjelp.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Min mann er spansk, saa jeg kan jo dele lista mi med deg? (pluss noen som jeg ikke har med selv da) Den har navn som kan brukes paa begge spraak: TIL GUTT: Adrian Elias Eric Marco Matias Oliver Oscar Tobias Tomas Victor Simon Mikael Felix Isaac Isaias Lucas Cristian Andreas Ruben David Gabriel Martin Alexander Sebastian Daniel Fabian Jonatan Nicolas Samuel Tristan Joel TIL JENTE: Amaia Luna Sofia Emilia Emma Leonora Frida (H)Elena Maria Nadia Nora Vida Olivia Rebeca Ingrid Victoria Valeria Aurora Andrea Sara Miriam Alma/Alva Carina Catalina/Catarina Adela Belinda Alina Amanda Amalia/Amelia Elisa Anna Sonia Cristina Isabel Irene Clara Eva Vilma Dana/Diana Gabriela Monica Elvira Veronica Ida Marina Teresa Ines Elisabet Lydia/Lidia Marta Sandra Telma Matilde Mina Rita Silvia Tania Tamara Sabrina Natalia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå