Gå til innhold

Har dere det også sånn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tåler ikke kaffe lenger!!!!!!!!!!! Begynner å svette og nesten skjelve (begynnende angst) etter 1-2 kopper om morgenen. Er det fordi kroppen er blitt mer sensitiv (er i uke 7) + at jeg er blitt varmere, og må ha mer væske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har ikke hatt dette spesielt etter jeg ble gravid, men vanligvis kan ikke jeg drikke mer enn en kopp kaffe om morningen, før jeg begynner å svette og blir veldig urolig.. Dette er fordi kroppen min er følsom for koffein.. jeg vil tro at graviditeten kanskje kan gjøre deg mer følsom ovenfor kaffe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops! Litt forskiktig med kaffe ja. Har lest/hørt at gravide ikke bør ha mer enn 1-2 kopper koffeininnholdig kaffe el te pr dag. Jeg får også skjelvinger og kaldsvetter hvis jeg drikker kaffe og te med koffein nå. Har gått til innkjøp av koffeinfritt. Er superkvalm om dagen så ingefærte med sitron er min redning. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he snodig at du sa det. sist da jeg var gravid ble jeg kvalm av kaffe.

 

men i morges hadde jeg faktisk lyst på og laget meg en kopp..

 

ble helt rar, svimmel og skjelvende og begynte å svette. følte det veldig ubehagelig, skal ikke drikke kaffe mer og man får det nok litt forskjellig.

 

en kaffe kopp i ny og skader ikke heller=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker heller ikke kaffe. Det frister rett og slett ikke.

Husker det var sånn da jeg skulle ha 1 mann også. Sikkert kroppens måte å regulere koffeininntaket på. Det gikk over sist, håper det gjør det nå også. Godt å kunne unne seg en latte i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...