Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Er det noen som har kjøpt store ammeinnlegg i ull? De jeg har fått tak i er altforsmå nå som jeg er oppe i en D-cup.
Bebbies i magen Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 På det apoteket jeg jobber har vi noen som er veldig store. Jeg jobber på et allianceapotek, så de har det iallfall. Jeg husker jo selvfølgelig ikke hva de heter da. Men hvis du spør etter de ull innlegg, og de største så har de sikkert. Jeg mener de finnes helt opp i XL. Kan hende de må bestille, men det finner de ut. Ei venninne av meg hadde DD når hun fødte og hun brukte str L i de jeg mener. Lana ullinnlegg tror jeg de heter. Lykke til.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Det er kjekt å vite:) Må nok kjøpe meg et par store innlegg her, bruker str 80 F nå før fødselen...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Syns de jeg kjøpte på sparkjøp var store jeg. Dekker hele puppen nesten, men så har ike jeg så kjempestore pupper heller. Bruker c-cup nå, b til vanlig.
Bebbies i magen Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 De har jeg også kjøpt meg. Men de holder nok ikke til stoppe enn c-cup. For de vi har på apoteket er omtrent det dobbelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå