Gå til innhold

Juni: Jo lenger man venter med å lære dem å sovne av seg selv, dess vanskeligere blir det?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hun sovner på puppen om kvelden og jeg løfter henne over i senga si. Om dagen sovner hun enten i vogna eller av at jeg vugger henne, noe som går ganske raskt i motsetning til om jeg prøver å legge henne våken.

 

Jeg synes dette funker veldig greit, enn så lenge.

 

Hun begynner jo å bli ganske stor nå, og det blir kanskje verre å lære henne å sovne av seg selv for hver dag som går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ærlig talt ikke helt jeg...men ville kanskje tro det blir værre med tiden ja...:( men tror at om man først har begynt å prøve å få de til å sovne av seg selv må man fortsette til det er i boks...som med den berømte skrikekuren...men altså...her er vi ikke experter på søvn så det jeg sier kan være riv røskende galt!! Jeg orker ikke ta skrikekuren enda...så her er det mating på natta enda:( jeg klager ikke for sånn heeelt egentlig så er det vel min "feil"!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det! Synes den sovingen bare er blitt lettere (ikke lett, kunne liksom ikke blitt vanskeligere en stund!) Tror de vokser av seg det der og at det ikke er no å stresse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to vennepar som aldri har vent jentene sine av med flaske m melk før de skal legge seg...nå er de henholdsvis 2 og 4 år...de må da altså enda få flaske med varm melk før de legger seg...så er nok individuelt som alt annet dette:) her har sovingen blitt lettere av seg selv etterhvert som tiden har gått...selv om jeg er veeeeldig enig IdaJacobine med at det ikke kunne bli vanskeligere en stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...