Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en GOD brystpumpe, og hvor man kan få kjøpt den? Har tenkt å anskaffe en sånn at den er klar til vi kommer hjem fra sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mye skryt om Avent sin manuelle pumpe, så den har jeg kjøpt. Fås på apotek og i barneutstyrsforretninger.

Orker ikke kjøpe ei dyr elektrisk pumpe siden jeg ikke vet om jeg kommer til å trenge pumpe i det hele tatt.

Skrevet

Jeg brukte Avent sin manuelle pumpe forrige gang. Den er god. Jeg pumpet meg ikke mye, så da gikk det greit å bruke manuell pumpe. Brukte el.pumpe på sykehuset (fikk baby som heller ville sove enn å spise) for å få melka i gang, og syntes den var "hardere" på brystene. Men ska du pumpe deg mye er el.pumpe sikkert mer praktisk - blir sliten i hånda av å pumpe manuelt.

Skrevet

Jeg har brukt Avent sin alle de andre gangene (jeg har 3 gutter fra før). Nå ble den dessverre ødelagt med forrige gutt, men den var da godt brukt. Jeg kommer nok til å kjøpe den igjen denne gangen. Syntes det var kjempe greit å ha ei manuell pumpe når brystvortene ble såre, da kunne du bestemme selv hvor hardt du tok i. Absoulutt å anbefale!

Skrevet

Vi leide pumpe sist, Medela Symphony. Den koster vel 8000 kr hvis man skal kjøpe den, tror jeg. Jeg fullpumpet, så jeg var avhengig av en god pumpe. Denne gangen skal vi kjøpe Medela Pump in Style Advanced (ca 2300 kr). Det er mye penger, iallfall hvis jeg får til ammingen denne gangen (*håpe håpe*), men jeg er forberedt på mye pumping denne gangen også og har hørt mye bra om denne pumpa:) Den kan jo alltids selges igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...