Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "bare" i uke 29, og er helt tom for energi, føler at jeg har verdens minste lunger, må hvile i 3 etg. når jeg kommer hjem, klarer rett og slett ikke å komme meg opp trappene. Er trøtt halve dagen men sover ikke, og får alikevel ikke sove på kvelden. Blir også veldig kvalm etter frokost, og sitter stille i sofaen lenge for ikke å kaste opp. Er veldig spent på hvordan de siste 12 ukene av dette svangerskapet kommer til å fortone seg.

Har ikke lagt på meg spesielt mye, er ikke veldig stor, og skal egentlig ikke klage, men det er slitsomt å ha så lite å gi. Bare det å sette på en klesvask er et kjempeprosjekt. Er student, så jeg kan ha veldig late dager, men føler meg litt ubrukelig om dagen. Mini i magen sparker og trives da, så der er det ikke noe galt heldigvis. Det er bare mammaen som ikke har det helt bra...

Bare et lite hjertesukk dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, jeg vet akkurat hvordan du har det... sånn har jeg også hatt det i perioder... heldigvis går det over om jeg tar det veldig med ro i en periode da!! :-)

Eneste tipset jeg har til deg er at du må bare ta det med ro... ikke gjør mer enn det som du absolutt MÅ osv... slapp av hele dagen om det er det du trenger.. det går ant å sykmelde seg fra studiene også, det har jeg gjort...

Skrevet

Vet oxo hvordan du har det. Er i uke 34, og det begynner å bli tungt. Jeg har to barn fra før(på 5 år og 3 år) som oxo krever sitt, og når en ikke får sove om nettene er en rimelig sliten ja! De timene ungene er i barnehagen er gull verdt!

Skrevet

Tusen takk jenter, blir så motløs noen ganger... Mini suger nok til seg all energien min om dagen. Deilig at det ikke bare er meg som har det litt tungt noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...