Gå til innhold

Nå er det jeg som blør (litt ekle detaljer her, men trnger deres ekspertis)


hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Uff nå er det min tur til å blir redd!! Var på do nå og da blør jeg . Hadde litt rosa utflod i går, men i dag blør det mer. ikke tykt og klumpete, og heller ikke så mye som vanlig mensen-blod, men nok til å at jeg ble redd nå.. Noen forslag til hva dette kan være. Jeg er 8 + 4 uker nå. Aldri vært gravid før. Skal ikke til legen før om 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville nok kontaktet en lege eller ringe føden!! for da får du iallefall svar!!! det kan hende det ikke er noe men det err altid lurt å være litt ekstra på vakt!!!

 

håper det ikke er noe å bry seg om!!!

 

klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde omtrent samme for to uker siden.

RInge legevakta (var på kvelden) De ba meg ringe fastlegen på mrgenen og få henvsning til UL, jeg fikk UL allerede samme dag, altså dagen etter jeg ringte legevakta. Legen din skal ha et par tmer i løpet av dagen som sånne " øyeblikkelig hjelp" timer, der du skal kunne få komme inn med den slags. Jeg ville ringt fastlegen og forklart. Nå har jeg fått sett min lille både for to uker siden og i dag, og det hjalp utrolig på bekymringene :)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta kontakt med legen din, så henviser han deg til ul på gyn.

bdre og sjekke det med det samme, kan være en liten blødning som ikke har noe å si, men greit å sjekke det så du slipper å gå slik å være redd.

 

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk dere snille jenter. Står i kø på legetelefonen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komme inn i dag.. Skal ditt om et par timer. Og kryss fingrene for meg a dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...