Gå til innhold

E har noen spørsmål... Langt...

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en 5 mnd gammel jente og har klart å fullamme til hun var 4 mnd. Etter det har jeg noen dager gitt henne 1 flaske med mme, andre dager ingen ting. Hun legger fint på seg og stort sett en fornøyd baby.

*Har for noen dager siden begynt å gi henne noen få ts med grøt( fikk beskjed på helsestasjonen at det var bedre å gi grøt enn mme) det går fint, men hvor fort kan jeg øke opp til en porsjon? Er vel nå oppi ca 6 ts(sånne små avent plastskjeer).

*Hun legger seg ca kl 19.00 om kvelden. Da sover hun fram til mellom 03.00 og 05.00. Trodde jeg fikk mindre melk siden det gikk så lenge mellom ammingen på natten, blir jo opp til 10 timer. Så derfor har jeg de siste dagene pumpet meg kl 22.00, og da har jeg i tillegg mm å gi på dagen etter hvis hun trenger det. Er dette lurt? Men jeg synes den melken jeg pumper ut ikke ser så næringsrik ut. er liksom helt hvit, tidligere når jag har pumpet på kvelden så har den liksom vært sånn tykk og god... Er dette vanlig?

* Og er det greit sånn jeg gjør det, ammer jo for det meste bortsett fra grøten, og av og til ca 100ml mme hvis hun ikke blir fornøyd med det jeg har? Og hvorfor er det sånn at noen dager holder det med mm og andre dager ikke? er liksom ikke økedøgn heller...

Mange sikkert litt dumme spørsmål dette her, men gjør mye for å prøve å amme en god stund til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8536456-e-har-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...