Gå til innhold

Uff...da er jeg tilbake hit igjen. Spontanabort.:-(

Anbefalte innlegg

Mandag begynte jeg å blø en del..som vanlig mensen, men med klumper. Var til innvendig ultralyd og fikk vite at jeg hadde spontanabortert, og ikke nok med det. I tillegg fant de en cyste på størrelse med et lite eple. Stor med andre ord. Og ikke nok med det. Igår fikk jeg beskjed om at kreftmarkøren var litt forhøyet. Det er sannsynligvis ikke kreft siden jeg er så ung sa de, men jeg bekymrer meg likevel. Skal til kontroll om 2 uker. Håper bare at det ikke er noe alvorlig. De sier det kan være endometriose. Ikke alvorlig, men en del av de som har det er sterile. Dattera mi har forresten hatt oppkastsyke oppi alt dette, og mannen min fikk det igår. Er det mulig å få så mye på en gang?

Jeg har bare noen få spørsmål til dere som har spontanabortert.

1. Når sluttet dere å blø?

2. Når begynte dere å prøve igjen?

3. Var tempen forhøyet en stund etterpå? Min er høy enda.

4. Hadde dere ømme bryst en tid etter? Jeg har faktisk mer ømme bryst nå enn før jeg aborterte.

Fortsetter under...

hei!

D var trist å høre.Hvilken uke var du i?Jeg hadde en SA ein gang..blødde ei lita uke. Begynte å ha sex etter jeg hadde sluttet å blø.var så tidlig i svskapet 4.5uker så symptomene forsvant ganske fort.

er du gammel?

Sender deg en oppmuntrende klem:)

Jeg var 5+4 uker på vei, er 27 år gammel. Kan faktisk se ut som om jeg vil slutte å blø nå snart. Det er bare det at jeg blir bekymra for at ikke alt er kommet ut siden symptomene fortsatt er der (ømme bryst og høy temp.).

Oi, det var utrolig synd da... Foeler med deg og det var fryktelig mange ting paa en gang. Lykke til og haaper du faar ordentlig god oppfoelging.

1. Har mistet mer enn en gang, bl har vaert fra 10dager-5,5 uke (litt spes den siste der da)

2. Rett etterpaa, hver gang =o))

3. Usikker, men alle gravidsymptomer i kroppen holdt seg en stund, og jeg foelte meg lenge gravid.

4. Ja, kanskje 2 uker?

Troest herfra ogsaa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...