2_TETTE Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Da er vi hjemme fra sykehuset. Kom hjem i går. Jeg hadde planlagt kesersnitt på mandag. Alt gikk fint, og det ble ei jente:) Vi har gutt fra før så veldig morro... Hun var 53 cm lang og veide 4390gram to uker før termin så ikke akurat liten. Hun er såå søt, sover og spiser og sover igjen. Lykke til dere andre som venter på fødsel eller keisersnitt...
shayan_jente_04.04. Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 grattis da!!!!! så koselig, godt å høre sat alt er bra med både mor og barn!!!! det var jammen meg en stor jente. hvorfor hadde du planlagt ks? kan du berolige meg litt? ska kanskje sette i gang fødsel min i gang oxo 2 uker før termin. klem
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye:) Kos deg med vesla:)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye med prinsessa=) Kos dere masse!!
Smilemia Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så masse!! Jeg fikk selv en liten gutt 28.feb. Han car 3565g og 50cm. Tenkte kanskje vi var på sykehuset samtidig siden jeg trodde du skulle ha ks 1.mars.men da var det ikke så rart jeg ikke så deg. Kos deg masse, så sees vi kanskje på treff eller noe sånt. Klem fra meg
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 heisann og gratulerer med janta. Jeg skal ha planlagt ks nå til onsdag og venter jente. Jeg tror du fødte på st. olavs? Gikk det greit, jeg har hatt to hasteKS tidligere og er veldig spent på denne gangen... Men begynner å bli så klar som man kan bli til å bare få henne ut Håper du koser deg masse med jenta di så treffes vi kanskje på treff snart.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye:-) Gleder meg virkelig til vi får jenta vår. Var hos Jordmor i dag og det ser ut som det blir en stor jente dette også...
tessa4? Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så masse med lille "store" prinsessen :-) Har vært innom og sett etter deg disse dagene ja!! Godt å høre at alt har gått bra... Kose dere masee og lykke til videre :-) Mange klemmer fra
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 gratulere!! heldig du som har født!! gleder meg til jeg får ut lillegutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå