Gå til innhold

oth eller Phil & Teds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en lett sportdvogn som er fin å ha med på ferie. Den må ta liten plass, være lett, fin og god å kjøre. Den må ha full liggestilling og egne seg for barn under året.

Disse to er de jeg lurer mest på nå. EW har for slak sittestilling (minner meg om speedi).

Var i kontakt med en netttbutikk i USA, men de kan ikke sende OTH ut av landet?? De sa det....

Men Phil & Teds kunne de sende? Skjønte ikke det jeg....

Er det DESIDERT best med oth eller blir jeg fornøgd med den andre...sparer jo masse penger på det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har OTH og er veldig fornøyd med denne, lett og fin og gutten min sover veldig godt i den.

Men OTH har ikke full liggestilling, men ikke langt unna - har ikke vært noe problem for gutten min. Tror Phil and Ted har full ligge stilling!

Skrevet

Jeg har begge men kun prøvd oth som min datter bruker og det er en virkelig god vogn, venter nummer 2 om 14 dager og skal ha phil and teds som søskenvogn så derfor ikke prøvd enda men det virker som en veldig god vogn det også.

Hadde jeg vært deg så bestill denne og prøv den ut er du ikke fornøyd så kan du jo selge den uten å tape siden du får den så billig.

Hvilken nettside er det snakk om?

Skrevet

Har hatt begge to, sittestillingen er iallefall like bra på begge. P&T har full liggestilling, det har ikke OTH. Men OTH sin liggestilling er veldig god alikevel.

Er veldig fornøyd med P&T vogna mi også, men om jeg ikke måtte hatt søskenvogn hadde jeg nok godt for oth tror jeg...

Liker så godt reguleringen av ryggen på den, at man kan ha den i akkurat den stillingen man ønsker. Så er den lunere i kalesjen, P&T har ikke fulldekkende kalesje når det er liggestilling, det blir en åpning mellom "taket" og ryggen (der hodet til barnet er). Vet ikke hvordan jeg skal forklare det....Men følger med en sånn plastikkdel (som regntrekk) til å feste der da, så det blir jo dekket. Så er vel OTH hakket bedre å trille.

Men P&T er absolutt et godt kjøp det også!! Den er vel littegrann lettere enn oth, og etter min mening litt finere utseendemessig (selv om OTH har finest farger), men det er jo bare smak og behag. Ellers veldig god å trille den og. Så har du jo den fordel at du kan kjøpe søskensete til om du får to tette =)

Bortsett fra det jeg har påpekt har vognene egentlig ganske like kvaliteter.

Skrevet

Hei Gerd

og takk for tips for nettside

Jeg bestilte en Hangbag til phil and teds vogna mi, håper den kommer greit frem.

Sparer iallefall penger på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...