Gå til innhold

Jippi, da er jeg endelig på nett igjen..


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

..klarte nemlig det kunststykket å søle kaffe oppi det gamle tastaturet, så fikk ikke kommunisert her.. Men nå er jeg på plass igjen :o)

(litt innbilsk som tror dere har savnet meg da.. ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innbilsk er det jo lov å være;-) velkommen tilbake!! Tastatur og kaffe er kun en god kombinasjon om kaffen er i koppen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du har et poeng der.. :o) Tror jeg sovnet eller noe jeg, for plutselig smalt det også var det kaffe alle steder.. Kan umulig ha vært min skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan umulig ha vært din skyld! Du skjønner det at tastaturtrollet er voldsomt kaffetørst i perioder;-) Men det er uhyre kjapt, kan knapt se det på vei etter koppen.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe *flirer* :oD

 

Jeg har hørt om det, men aldri opplevd fenomenet.. Er han like gal etter te tror du? Jeg byttet drikke i dag i håp om at det skal gå bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, da må den være heeelt sort! Veldig glad i cola, også, tror jeg;-) Sikkert lurt å bytte drikke - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, koppen går i en laaang bue utenom tastene nå ja.. Hehe :o)

Har prøvd meg på kaffe igjen (grønn te ble liksom ikke det samme...), så håper det trollet holder seg unna altså.. Men med den mengden det fikk i helga så skulle det holde for en stund ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har savnet deg, så det var slettes ikke innbilsk i det hele tatt!! ;o)

Velkommen tilbake med flunkende nytt tastatur!

 

Jeg gjorde den tabben å helle rett-i-koppen-tomatsuppe opp i et tastatur, jeg. Og det var på jobben! Der står det store lapper om at vi ikke får spise ved den benken! For det er nemlig overvåkningsplassen for alle hjertepasientene ved sykehuset! Det var litt mer krise når det tastaturet plutselig ikke virket, for å si det sånn!! :o/

(Og litt pinlig å innrømme ovenfor sjefen hva som hadde skjedd!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Det var vel ikke helt populært tenker jeg.. :oP

 

Hehe *rødme*, så godt å bli savnet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...